تفریح با ریاضی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

نرم افزار چت تصویری با موبایل (اندروید) - Hangouts Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار چت تصویری با موبایل (اندروید)

Hangouts Android

 

 

 

نرم افزار Hangouts یک نرم افزار چت صوتی و تصویری است که از طرف کمپانی گوگل پشتیبانی میشود. توسط این نرم افزار و با استفاده از اینترنت، میتوانید با هر شخص دیگری در هر جای دنیا (که البته او هم این نرم افزار را داشته باشد) به صورت صوتی و تصویری چت کنید.

 

کیفیت بالا در هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری، عدم پرداخت هزینه اپراتوری موبایل، امکان مکالمه تصویری چند نفره، و امنیت بالا، از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را که مخصوص موبایل های اندرویدی میباشد تهیه کرده ایم. برای استفاده از این نرم افزار تنها نیاز به اینترنت موبایل دارید. و هزینه ای بابت مکالمه تصویری به اپراتور موبایل خود پرداخت نخواهید کرد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

فلش پلیر اندروید - Adobe Flash Player 11.1 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود فلش پلیر اندروید

Adobe Flash Player 11.1 Android

 

 

 

تقریبا در تمام سایت ها و صفحات اینترنتی، از Flash استفاده شده است. بسیاری از بازی ها و انیمیشنها نیز با فرمت Flash تولید میشوند. برای مشاهده فایل های فلش و همچنین نمایش کامل سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است، نیاز به برنامه فلش پلیر (Flash Player) دارید.

 

قبلا نسخه های مختلفی از فلش پلیر مخصوص ویندوز را در سایت سرزمین دانلود قرار داده ایم. اما در این مطلب، نرم افزار Flash Player مخصوص اندروید را برای شما آماده کرده ایم.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، با نصب فلش پلیر قادر خواهید بود انیمیشن ها و بازی های فلش را بدون دردسر اجرا کنید. همچنین میتوانید سایت هایی که در آنها از فلش استفاده شده است را به طور کامل مشاهده نمایید.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار حل مشکل رجیستر بازی ها و برنامه های اندروید - Lucky Patcher 3.2.9 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار حل مشکل رجیستر بازی ها و برنامه های اندروید

Lucky Patcher 3.2.9 Android

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Lucky Patcher 3.2.9 Android منتشر شد!

 

اگر شما هم اهل نصب بازی ها و نرم افزارهای مختلف روی موبایل اندرویدی خود باشید، حتما دیده اید که بعد از مدتی استفاده، برای ادامه کار نیاز به لایسنس و رجیستر شدن دارند. و در غیر این صورت غیر فعال شده و یا با محدودیت هایی مواجه میشوند.

نرم افزار Lucky Patcher که در موبایل های اندرویدی قابل نصب است، برنامه های نصب شده در موبایل شما را جستجو کرده و آنهایی را که نیاز به رجیستر و یا تایید License دارند پیدا میکند. سپس میتواند به صورت اتوماتیک آنها را در گوشی شما رجیستر کرده و محدودیت هایشان را برطرف کند. به این ترتیب میتوانید به راحتی از برنامه ها و بازی های محبوب خود استفاده کنید و دیگر نگرانی بابت رجیستر کردن آنها نداشته باشید.

 

برای استفاده از این نرم افزار لازم است که گوشی شما Root شده باشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Lucky Patcher به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

تقویم هجری شمسی باد صبا، مخصوص اندروید - Bade Saba 4.3.8 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود تقویم هجری شمسی باد صبا، مخصوص اندروید

Bade Saba 4.3.8 Android

 

 

 

 

نرم افزار تقویم باد صبا، محصولی از موسسه موج همراه نور بوده و به صورت رایگان عرضه شده است.

 

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، روی انواع موبایل های اندرویدی قابل نصب و استفاده میباشد.

 

از مشخصات اصلی این تقویم میتوان به نمایش تاریخ به صورت شمسی و قمری و میلادی، نمایش اوقات شرعی، نمایش سالروز وقایع تاریخی، پخش اذان، تبدیل تاریخ، و نمایش ادعیه هر روز اشاره کرد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

مرورگر موزیلا فایرفاکس 21، مخصوص اندروید - Mozilla Firefox 21 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس 21، مخصوص اندروید

Mozilla Firefox 21 Android

 

 

نسخه جدید فایرفاکس اندروید، Mozilla Firefox 21 Android منتشر شد!

 

با کمی تاخیر و بعد از انتشار فایرفاکس 21 برای ویندوز، بالاخره نسخه جدید مرورگر اینترنتی فایرفاکسمخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه شد. موزیلا فایرفاکس 21 با قابلیت های جدید و رفع برخی اشکالات نسخه های قبلی، هم اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

 

فایرفاکس 21 اندروید، دارای سرعت بارگذاری بالاتر و سیستم امنیتی پیشرفته تر است. که کمک میکند صفحات اینترنتی و وب سایت ها را راحت تر و با سرعت و امنیت بالاتر توسط موبایل خود مشاهده کنید.

 

ضمن اینکه این نسخه، از استاندارد های جدید صفحات وب (مثل HTML ، CSS ، Java Script و همچنین APIها) پشتیبانی میکند.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید - Norton Security and Antivirus 3.3 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود آنتی ویروس نورتون برای موبایل های اندروید

Norton Security and Antivirus 3.3 Android

 

 

 

 

به دلیل ارائه نرم افزارهای مختلف برای اندروید، و همچنین امکان اتصال گوشی های جدید به شبکه های گوناگون، لازم است تا به فکر امنیت گوشی خود نیز باشید. به همین دلیل در این مطلب، یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل های اندرویدی را معرفی میکنیم.

 

Norton Security and Antivirus Android یک نرم افزار کامل برای حفظ امنیت گوشی شماست. این نرم افزار هم روی موبایل ها و هم روی تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

مرورگر گوگل کروم 27، مخصوص موبایل (اندروید) - Google Chrome v27 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود مرورگر گوگل کروم 27، مخصوص موبایل (اندروید)

Google Chrome v27 Android

 

 

با فراگیر شدن اینترنت و همچنین مجهز شدن گوشی های موبایل به صفحات بزرگ لمسی، بسیاری از ما از گوشی های موبایل خود برای اتصال به اینترنت و مشاهده وب سایت ها استفاده میکنیم. هرچند تمام گوشی های موبایل مجهز به مرورگر مخصوص به خود هستند، اما شما میتوانید با نصب مرورگرهای محبوبی مثل Google Chrome در موبایل تان، صفحات اینترنت را سریع تر و راحت تر مشاهده کنید. و از امکانات مختلف این مرورگرها استفاده نمایید.

 

در این مطلب، نسخه جدید مرورگر گوگل کروم را که مخصوص سیستم عامل Android میباشد آماده کرده ایم. این مرورگر روی گوشی های مختلف اندرویدی قابل نصب میباشد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار نمایش فول اسکرین تصویر تماس گیرنده در موبایل (اندروید) - Full Screen Caller ID PRO 9.4 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار نمایش فول اسکرین تصویر تماس گیرنده در موبایل (اندروید)

Full Screen Caller ID PRO 9.4 Android

 

 

 

 

در تمام موبایل های اندرویدی این قابلیت وجود دارد تا برای هر شخص در لیست دفترچه تلفن (Contacts) یک عکس قرار دهید. در این صورت هنگامی که آن شخص با شما تماس میگیرد و یا شما با او تماس میگیرید، عکس کوچک آن شخص هم نمایش داده میشود.

 

اما اگر دوست دارید به جای یک عکس کوچک، عکس بزرگ تمام صفحه (فول اسکرین) نمایش داده شود، میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید.

 

نرم افزار Full Screen Caller ID PRO یکی از این نرم افزارهاست. که میتواند عکس مخاطب را به صورت بزرگ و فول اسکرین در هنگام تماس نمایش دهد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار تغییر اتوماتیک بک گراند موبایل (اندروید) - GO Multiple Wallpaper 1.3 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار تغییر اتوماتیک بک گراند موبایل (اندروید)

GO Multiple Wallpaper 1.3 Android

 

 

در ویندوز 7 و 8 این قابلیت وجود دارد که تصویر زمینه (Background) به صورت اتوماتیک عوض شود. یعنی چند عکس را به عنوان بک گراند انتخاب میکنید و سپس در بازه های زمانی مشخص (مثلا هر 4 ساعت یک بار) بک گراند تغییر میکند.

 

آیا دوست دارید این قابلیت را در موبایل اندرویدی خود هم داشته باشید؟ برای این کار میتوانید از نرم افزارGO Multiple Wallpaper کمک بگیرید.

 

این نرم افزار قادر است تصویر زمینه موبایل شما را در بازه های زمانی که خودتان تعیین میکنید به صورت خودکار تغییر دهد. شما میتوانید حداکثر 10 عکس مختلف را به این برنامه بدهید و سپس ترتیب نمایش و بازه زمانی آنها را تعیین کنید.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار شبیه سازی محیط آیفون در گوشی های اندروید - iLauncher 2.3 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

نرم افزار شبیه سازی محیط آیفون در گوشی های اندروید

iLauncher 2.3 Android

 

 

 

در این مطلب، نسخه جدید یکی از بهترین لانچر های اندروید را به شما معرفی میکنیم. این لانچر میتواند ظاهر و منو های گوشی اندرویدی شما را شبیه به آیفون کند.

 

نرم افزار iLauncher که اکنون نسخه 2.3 آن ارائه شده است، شامل آیکون ها و افکت های آیفون میباشد. این لانچر همچنین صفحه Home Screen موبایل اندرویدی شما را تغییر میدهد تا شبیه به آیفون شود.

 

از سایر امکانات این لانچر زیبا و قدرتمند میتوان به حرکت آسان و زیبا بین صفحات، امکان ویرایش با نگه داشتن انگشت روی هر آیکون، امکان جستجوی سریع فایل ها، و ... اشاره کرد.

 

این لانچر زیبا علاوه بر موبایل های اندرویدی، روی تبلت های مجهز به سیستم عامل Android هم قابل نصب میباشد.

 

 

نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید) - Viber 3.1 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار وایبر، برای مکالمه و ارسال SMS رایگان با موبایل (اندروید)

Viber 3.1 Android

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار وایبر برای اندروید منتشر شد. (نسخه 3.1)

 

اگر امکان اتصال به اینترنت با موبایل خود را دارید، میتوانید از نرم افزار وایبر جهت تماس تلفنی و ارسال SMS به صورت رایگان استفاده کنید.

 

این نرم افزار به جای استفاده از سرویس اپراتور موبایل، از اتصال اینترنت برای برقراری تماس و ارسال پیامک استفاده میکند. به این ترتیب شما میتوانید بدون هیچ هزینه ای با دیگران تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

برای استفاده از نرم افزار وایبر برای مکالمه تلفنی و یا ارسال SMS، باید موبایل شما به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مخاطب شما نیز از طریق موبایل به اینترنت متصل بوده و نرم افزار وایبر را بر روی گوشی خود داشته باشد. در واقع شما میتوانید با هر کاربر دیگری که نرم افزار وایبر را روی گوشی خود دارد به صورت رایگان تماس بگیرید و یا SMS ارسال کنید.

 

نرم افزار وایبر در واقع نوعی برنامه پیغام رسان (مسنجر) است. با این تفاوت که امکان تماس تلفنی و ارسال پیامک به صورت پیش فرض در آن شبیه سازی شده است تا استفاده از آن راحت تر باشد.

 

(نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است بر روی موبایل و تبلت های اندرویدی قابل نصب است)



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید) - OfficeSuite Pro 7 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید) - AVG AntiVirus PRO 3.2 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل (اندروید)

AVG AntiVirus PRO 3.2 Android

 

 

 

 

به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی قابل اطمینان برای موبایل اندرویدی خود هستید؟

نرم افزار AVG AntiVirus PRO را امتحان کنید!

 

آنتی ویروس AVG مخصوص موبایل های اندرویدی نه تنها از اطلاعات موبایل شما در برابر ویروس ها و برنامه های مخرب جلوگیری میکند، بلکه مجموعه ای از امکانات برای بهینه سازی موبایل را نیز دارد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار تقویم هجری شمسی برای موبایل (اندروید) - Persian Calendar 8.5 Android

 
موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار تقویم هجری شمسی برای موبایل (اندروید)

Persian Calendar 8.5 Android

 

 

 

 

بیشتر کاربران فارسی زبان معمولا به دنبال یک تقویم خورشیدی (هجری شمسی) برای موبایل خود هستند. با کمک تقویم موبایل میتوانید به کارهای خود نظم بیشتری بدهید و دیگر نیازی نیست که همیشه یک تقویم یا سررسید در کیف خود داشته باشید.

 

اگر موبایل اندرویدی دارید، نرم افزار تقویم شمسی Persian Calendar میتواند انتخاب مناسبی باشد. البته تقویم های شمسی دیگری هم برای سیستم عامل اندروید وجود دارد. اما این نرم افزار یکی از بهترین تقویم های شمسی برای موبایل است.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل (اندروید) - Cambridge Advanced Learners 2.1 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل (اندروید)

Cambridge Advanced Learners 2.1 Android

 

 

دیکشنری پیشرفته کمبریج مخصوص زبان آموزان (Cambridge Advanced Learner's Dictionary) یکی از منابع مهم برای مراجعه و یادگیری معنی لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی است. این دیکشنری معمولا به افرادی که در حال یادگیری دوره های پیشرفته زبان انگلیسی هستند توصیه میشود.

 

در این مطلب، نسخه Android این دیکشنری ارزشمند را برای شما آماده کرده ایم. که روی موبایل و همچنین تبلت هایی که سیستم عامل اندروید دارند قابل استفاده است.

 

این دیکشنری حاوی بیش از 180 هزار واژه و اصطلاح زبان انگلیسی است. مهم ترین خاصیت دیکشنری Cambridge Advanced Learner's این است که علاوه بر ارائه معنی لغات، یک نرم افزار آموزشی محسوب میشود. چون معنی هر واژه را با کلمات ساده انگلیسی بیان میکند و این باعث میشود تا علاوه بر فهمیدن معنی واژه مورد نظر، سایر لغات انگلیسی را نیز مرور کنید و با نحوه استفاده آنها در جملات آشنا شوید.

 

در این مطلب، ورژن 2.1 از نسخه اندرویدی این دیکشنری ارائه شده است.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار زیارت آل یاسین، مخصوص موبایل (اندروید)


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار زیارت آل یاسین، مخصوص موبایل (اندروید)

 

 

نرم افزار موبایل زیارت آل یاسین، شامل متن و قرائت صوتی این زیارت با صدای استاد فرهمند آزاد، به همراه ترجمه فارسی است.

 

این نرم افزار مخصوص موبایل های اندروید بوده و توسط آقای علی آقاسی زاده ساخته شده است.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار نقشه شهرهای ایران، با قابلیت مسیریابی، مخصوص موبایل (اندروید) - Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار نقشه شهرهای ایران، با قابلیت مسیریابی، مخصوص موبایل (اندروید)

Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android

 

 

تمام موبایل های جدید دارای تکنولوژی GPS برای مسیر یابی هستند. اما برای استفاده از این تکنولوژی علاوه بر موبایل، به نرم افزار نقشه مسیریابی نیز احتیاج دارید.

 

نرم افزار Sygic Iran GPS Navigation یکی از بهترین نرم افزارها برای مسیریابی GPS است. این نسخه شامل نقشه شهرهای بزرگ ایران بوده و توسط آن میتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، از مسیریابی GPS استفاده کنید. شهرهای تهران، اصفهان، کرج، شیراز، مشهد، قم، و تبریز از جمله شهرهایی هستند که دسترسی به نقشه کامل و مسیریابی GPS در آنها توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

 

این نرم افزار نقشه ها را به صورت 3 بعدی نمایش میدهد و مکان فعلی شما را نیز مشخص میکند. در صورت تمایل میتوانید مقصد خود را در نقشه مشخص کنید تا این نرم افزار بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار دهد!

 

این نقشه کاملا فارسی بوده و مجهز به سیستم راهنمای گویای فارسی است.

 

در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را برای شما تهیه کرده ایم که بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد. بدیهی است که برای استفاده از این نرم افزار، موبایل یا تبلت شما باید دارای تکنولوژی GPS باشد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آکسفورد، مخصوص موبایل (اندروید) - Oxford Dictionary of English v3 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آکسفورد، مخصوص موبایل (اندروید)

Oxford Dictionary of English v3 Android

 

 

 

هرچند استفاده از دیکشنری های انگلیسی به فارسی ساده ترین راه برای فهمیدن معنی کلمات انگلیسی است، اما افرادی که میخواهند دایره لغات خود را افزایش دهند معمولا از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده میکنند.

 

در دیکشنری های معتبر انگلیسی، معمولا از تعداد محدودی کلمه متداول (حدود 500 الی 600 کلمه) برای توضیح سایر واژه ها استفاده میشود. یعنی اگر در حد مقدماتی با کلمات پرکاربرد انگلیسی آشنایی داشته باشید، بهتر است از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید.

 

معمولا در آموزشگاه های زبان انگلیسی نیز به زبان آموزان توصیه میشود که از دیکشنری انگلیسیاستفاده کنند تا دایره لغات خود را افزایش دهند.

 

معروف ترین و بهترین دیکشنری های انگلیسی را انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر میکند. که معمولا به اسم دیکشنری های آکسفورد شناخته میشوند.

 

در این مطلب، دیکشنری Oxford Dictionary of English را که متداول ترین دیکشنری آکسفورد است برای شما آماده کرده ایم. این دیکشنری مخصوص موبایل و تبلت های اندروید میباشد.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید) - Yahoo Mail 2.5 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید)

Yahoo Mail 2.5 Android

 

 

 

اگر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.



 نرم افزار موبایل اندروید
 
 
 
 
 
 

نرم افزار قرآن موبایل (اندروید)، با صوت قاریان مشهور و ترجمه فارسی - iQuran 2.4 Android


موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید,سرگرمی : مذهبی و فرهنگی

دانلود نرم افزار قرآن موبایل (اندروید)، با صوت قاریان مشهور و ترجمه فارسی

iQuran 2.4 Android

 

 

 

 

در این مطلب، هدیه ویژه ای برای کاربران سایت سرزمین دانلود داریم.

نرم افزار قرآن کریم با خط عثمان طه، با ترجمه فارسی آیت الله مکارم شیرازی، به همراه صوت دلنشین3 قاری مشهور جهان اسلام.

 

این نرم افزار مخصوص موبایل های اندروید بوده و فایل نصب نرم افزار به همراه ترجمه فارسی آن به صورت یکجا قابل دانلود است.

 

همچنین 3 دوره تلاوت کامل قرآن کریم با صدای 3 قاری مشهور را میتوانید به صورت جداگانه دانلود کرده و به نرم افزار اضافه کنید. (قاریان ارجمند عبدالباسط، سعدالغامدی، ماهرالمعیقلی)

 

 

 




برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, ] [ 20 ] [ مناقبی ]
درباره وبلاگ

این جانب مناقبی دبیر ریاضی این وب سابت را جهت تعامل و برقراری ارتباط دوستانه با سایر دبیران ریاضی ودانش اموزان در مورد ریاضییات و..... ایجاد نموده ام . امید است با نظرات سازنده خود ما را در این راه یاری نمایید.
موضوعات وب